SNICKERS

POGROMCA GŁODU
KLIENT
OPIS KAMPANII

Co wpływa na sukces odpowiednio przygotowanej kampanii internetowej?

Na pewno jednym z tych czynników jest element zaskoczenia. Kolejnymi składowymi są integralność produktu klienta i contentu influencera. Te dwa czynniki w głównej mierze postanowiliśmy wykorzystać przy planowaniu akcji promocyjnej dla marki Snickers – Pogromca Głodu.

Czynnikiem gwarantującym sukces przy tym projekcje był odpowiednio przygotowany scenariusz, wedle którego Izak podczas jednej ze swoich transmisji daje upust swoim emocjom i w zdenerwowaniu wychodzi z gry oraz transmisji. Widzowie odnieśli wrażenie, że akcja dzieje się „naturalnie” co dodatkowo spotęgowało zaskoczenie spowodowane dalszym przebiegiem wydarzeń. Przy projekcie, prócz wspomnianego wcześniej Izaka, zaangażowany został popularny w sieci kulturysta – Robert „Hardkorowy Koksu” Burneika oraz influencer Patryk „Rojo” Rojewski, którzy podczas streama wpadli „w odwiedziny” do zdenerwowanego streamera, aby sprowadzić go na ziemię batonikiem Snickers. Efektem tego było olbrzymie zaskoczenie zgromadzonych przed transmisją widzów, którzy w komentarzach docenili zaplanowanie całej sytuacji.

WYNIKI

1 080 000

wyświetleń filmu promocyjnego na YouTube