PREDATOR

KAMPANIA
KLIENT
OPIS KAMPANII

Rok 2018 był dla nas rokiem działań globalnych dla marki Acer Predator.

Rozpoczęliśmy go od Predator Prime Talk – czyli globalnego talk-show, ktęre miało miejsce podczas Intel Extreme Masters w Katowicach. Całość skupiała się wyłącznie na grze Counter-Strike: Global Offensive, na temat której przygotowany został merytoryczny i unikalny content skierowany na platformę Facebook.

Na tym jednak nie poprzestaliśmy – druga część roku została skierowana na League of Legends – gdzie w ramach Partnerstwa Acer Predator oraz EU LCS zajmowaliśmy się kreacją i produkcją materiałów podczas Rozgrywek Europejskich w takich krajach jak Niemcy, Francja, czy Hiszpania.

WYNIKI

400 000

wyświetleń filmów z LCS Summer Split

530 000

wyświetleń filmow z Predator Prime Talk IEM 2018 na FB

829 000

wyświetleń materiałów z LCS Madryt 2018 na FB

1 900 000

wyświetleń materiałów z LCS Paris 2017 na FB


Production House: Epic Pictures

Artykuły