KFC

Nie ma złych graczy, są tylko głodni
KLIENT
OPIS KAMPANII

„Nie ma złych graczy, są tylko głodni”” – takimi założeniami kierowaliśmy się przy przeprowadzaniu kampanii marketingowej dla popularnej sieci restauracji-KFC. Jeden z najważniejszych turniejów w Counter-Strike: Global Offensive – Faceit Major London 2018 okazał się najlepszą możliwością do przeprowadzenia promocji. Widzowie mogli liczyć na specjalne treści przygotowane we współpracy z KFC zawierające najlepsze akcje rozgrywek oraz happeningi podczas analizy spotkań. Prócz tego w prosty i przystępny sposób mogli oni zamówić jedzenie za pośrednictwem kodów przygotowanych na tę okazję.

Turniej rangi Major nie był jedyną okazją do promowania KFC- 6 października ruszyła specjalnie akcja, podczas której gracze na odpowiednio przygotowanych mapach mogli zdobyć kody rabatowe na zamówienia z KFC. Gracze musieli sami zdecydować, co jest dla nich priorytetem podczas gry-zebranie kodu rabatowego, czy zdobywanie punktów dla swojego zespołu. Akcja okazała się sukcesem, gdyż przez dwa dni zaangażowane w nią było aż 11 299 graczy. Cały projekt pokazał, że odpowiednie podejście oraz zrozumienie grupy odbiorców jest kluczem do sukcesu, którym było ciepłe przyjęcie przez społeczność graczy, jak i mediów dla nowej marki w świecie esportu.

WYNIKI

11 299

zaangażowanych graczy w promocję

30 000

wejść w dedykowany link KFC Delivery podczas transmisji Major

203 000

wyświetleń filmu „TOP Akcje delivered by KFC”

2 508 425

wyświetleń materiałów z brandem KFC na Facebook


Production House: Epic Pictures