ALLEGRO

Allegro.gg
KLIENT
OPIS KAMPANII

Jak wprowadzić największy serwis aukcyjny do świata gamingu? Przepis jest prosty – kompleksowo! Tak też było w przypadku allegro.gg – gdzie kampania marketingowa była przeprowadzona jednocześnie na Facebooku, Youtubie, Instagramie oraz podczas eventów gamingowych. W ramach strategii gracze mieli okazję wziąć udział w specjalnie przygotowanych „aukcjach garażowych” , skorzystać z wyjątkowych promocji na „kiermaszu gier”, a także wziąć udział w konkursach.

Branding allegro był widoczny nie tylko w spersonalizowanych postach umieszczonych na kanałach naszych influencerów – towarzyszył on również oficjalnej polskiej transmisji turnieju Starladder oraz na dedykowanych stoiskach podczas eventów m.in. Poznań Game Arena, gdzie widzowie mieli okazję spróbować swoich sił w turniejach zorganizowanych specjalnie dla nich.

WYNIKI

1 000 000

polubień pod aktywnościami gwiazd

10 000 000

wyświetleń na Twitch

6 000 000+

impressions w Social Mediach

Dodaj komentarz