Niespełna miesiąc temu kampania #GamingBezBarier przygotowana przez agencję Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała statuetki w dwóch kategoriach międzynarodowego konkursu MIXX Awards Europe 2021. Projekt, który powstał przy wsparciu Fundacji Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet, został ponownie doceniony. Kampanię wyróżniono w konkursie Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii projekty pro bono

Szacuje się, że w Polsce jest około 900 000 osób z problemem słuchu, przy czym dokładna liczba jest ciężka do zweryfikowania, ze względu na wykluczenie cyfrowe oraz duże trudności w dostępie do informacji czy przynależności do odpowiednich związków czy fundacji. W rzeczywistości przyjmuje różne oblicza: ogranicza nie tylko na rynku pracy i w edukacji, ale także w życiu osobistym czy w rozrywce – również w esporcie.

Fantasyexpo i Polska Liga Esportowa przełamują bariery, poszukując rozwiązań, które mogą wyjść poza znany w świecie esportu szablon. Wszystko po to, by pokazywać, że gry i gaming łączą a nie dzielą i powinny być– dostępne dla wszystkich..

Jury konkursu Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii projekty pro bono” wyróżnia działania i przedsięwzięcia na rzecz organizacji  pozarządowych oraz instytucji państwowych, których celem jest pomoc potrzebującym lub edukacja społeczeństwa w erze trwającej pandemii.

Nasza pasja do esportu i do gamingu udowadnia, że nie ma przed nami żadnych barier.
A to oznacza, że możemy się ciągle rozwijać i tworzyć ciekawe, ważne projekty
– podkreślił Jan Zarzycki z Fantasyexpo podczas oficjalnej gali wręczenia nagród.

Przypomnijmy, że w ramach kampanii powstał pierwszy polski słownik gamingowy CS:GO dla głuchych i słabosłyszących oraz przeprowadzona została pierwsza na świecie transmisja esportowa tłumaczona na język migowy na żywo. #GamingBezBarier to: 19 nowych znaków tłumaczących terminologię CS:GO, wideotłumaczące zasady rozgrywki, GIFy ułatwiające komunikację, 3 tłumaczy migowych podczas transmisji i w studiu oraz esportowe emocje dostępne dla każdego.

Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji, dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow nagrodzono nie tylko projekty, wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych, jak obecne, warunkach.

 

Foto: Marcin Cedzyński

Attachments